Verandering van Reisblog

11 maart 2024 - Brunssum, Nederland

Beste allemaal

Jullie zijn reeds door mij geïnformeerd over mijn vertrek naar Calcutta (op 21 april a.s.) om wederom vrijwilligerswerk te gaan doen. Mijn reis gaat uiteraard door, maar ik ben helaas genoodzaakt om mijn Reisblog te wijzigen. Ik kan via "wordpress.com" geen nieuwe mensen meer toevoegen, wellicht is de limiet bereikt. Dit vind ik heel vervelend omdat er, naast mijn trouwe `supporters` ook heel veel nieuwe belangstellenden mijn reisverhalen willen lezen.

Vandaar dat ik ben overgestapt naar Reislogger. Net als voorheen word je via deze website op de hoogte gehouden van mijn reis d.m.v. de volgende stappen:

.ga naar internet en toets in de balk: janssen.reislogger.nl (dit is mijn webadres)

.je komt nu meteen op mijn reisblog: Margriet Janssen's reisblog

WELKOM OP MIJN REISBLOG!

.Wil je weer op de mailinglijst geplaatst worden om een email te ontvangen als ik een nieuw reisverhaal plaats?

Meld je dan aan voor de "mailinglijst". Zie blauwe hokje waar je je emailadres kunt invoeren en aanmelden.

Je kunt ook mijn reisverhalen lezen door te klikken op "laatste reisverhalen". Zie groene hokje. Dan krijg je vooraf geen signaal via de mail.

Ik ben er van overtuigd dat ik straks weer veel mensen ga "ontmoeten" die mijn reis gaan volgen. Bij voorbaat dank!

Lieve groetjes,

Margriet

1. Arnold Postulart:
    Done😇👍
  2. Margriet:
    11 maart 2024
    Super! Bedankt voor je reactie. Nu weet ik tenminste dat het werkt! Fijn dat je me straks weer gaat volgen.
    Gr. Margriet
    Heel veel succes weer.
    Hermi en GumHermi en Gum Geuskens
  7. Hermi en gum:
    23 maart 2024
    Dank jullie wel, Hermi en Gum.
    Lieve groetjes,
    Margriet
  8. Josette Consten:
    23 maart 2024
    Margriet veel succes en veel liefdevolle avonturen daar !
    Liefs josette vast ook van Yvonne

Jouw reactie