Verandering van Reisblog

11 maart 2024 - Brunssum, Nederland

Beste allemaal

Jullie zijn reeds door mij geïnformeerd over mijn vertrek naar Calcutta (op 21 april a.s.) om wederom vrijwilligerswerk te gaan doen. Mijn reis gaat uiteraard door, maar ik ben helaas genoodzaakt om mijn Reisblog te wijzigen. Ik kan via "wordpress.com" geen nieuwe mensen meer toevoegen, wellicht is de limiet bereikt. Dit vind ik heel vervelend omdat er, naast mijn trouwe `supporters` ook heel veel nieuwe belangstellenden mijn reisverhalen willen lezen.

Vandaar dat ik ben overgestapt naar Reislogger. Net als voorheen word je via deze website op de hoogte gehouden van mijn reis d.m.v. de volgende stappen:

.ga naar internet en toets in de balk: janssen.reislogger.nl (dit is mijn webadres)

.je komt nu meteen op mijn reisblog: Margriet Janssen's reisblog

WELKOM OP MIJN REISBLOG!

.Wil je weer op de mailinglijst geplaatst worden om een email te ontvangen als ik een nieuw reisverhaal plaats?

Meld je dan aan voor de "mailinglijst". Zie blauwe hokje waar je je emailadres kunt invoeren en aanmelden.

Je kunt ook mijn reisverhalen lezen door te klikken op "laatste reisverhalen". Zie groene hokje. Dan krijg je vooraf geen signaal via de mail.

Ik ben er van overtuigd dat ik straks weer veel mensen ga "ontmoeten" die mijn reis gaan volgen. Bij voorbaat dank!