Mooie projecten

14 april 2024 - Brunssum, Nederland

Lieve allemaal

Nog 1 week werken en dan vertrek ik naar Calcutta/India. Veel mensen (particulieren, een winkel, bedrijven) hebben mijn mooie projecten en goede doelen al financieel gesponsord. Heel veel dank hiervoor!

De scholieren en het onderwijzend personeel van Het Broeklandcollege in Hoensbroek hebben 1250 euro bij elkaar weten te sporten. Echt top! Dank jullie wel!

ACTIEDAG OP BROEKLANDCOLLEGE

Leerlingen en personeelsleden gingen afgelopen week de uitdaging aan om via een wandeltocht, een fietstocht, bodycombat of een FIFA toernooi projecten te sponsoren dichtbij en veraf. Zo werd er een project voor de voedselbank georganiseerd, werd sponsorgeld beschikbaar gesteld voor scholen en medische posten in Gambia en voor diverse huizen van the Missionaries of Charity, een project van Margriet Janssen uit Brunssum. Margriet gaat ieder jaar enkele weken als vrijwilliger naar Calcutta. Naast haar dagelijkse werkzaamheden zet Margriet zich ook in voor vele andere goede doelen in India zoals het wassen van straatkinderen, het uitdelen van voedselpakketten, financieren van medicijnen o.a. voor een lepragemeenschap, onderwijs- en vrouwenprojecten, financieren van operaties van zieke kinderen etc. Maar ook kleine acties komen regelmatig op haar pad, zoals het kopen van melk voor een baby of een warme maaltijd voor een gezin. Mooi dat deze projecten op het Broeklandcollege bijdragen aan het maatschappelijk bewustzijn van leerlingen en dat projecten via sponsor acties op school een extra financiële impuls ontvangen.

Samen maken we een betere wereld!

1. Brenda Prins:
    14 april 2024
    Mooi en leerzaam initiatief.
  2. Josette Consten:
    15 april 2024
    Met veel plezier sprokkel ik door maken van kunst geld bij elkaar voor dit goede doel. Blij dat ik weet dat Margriet hier met hart en ziel aan werkt.
  3. Colet:
    Hoi Margriet,
    Ik had dat stukje ook al gelezen van Peter, flink veel opgehaald via Broekland👍het is nu aftellen voor jou 🍀
  4. John en Grace:
    15 april 2024
    Mooi dat Broekland College voor jouw project zo’n groot bedrag bijeen heeft kunnen krijgen.
    Wil je hierbij ook alvast veel sterkte en kracht toewensen voor al het leed dat je straks op jouw schouders mee gaat dragen. Liefs van ons ❤️😘
  5. Hermi en gum:
    18 april 2024
    Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden en financiële steun waar ook vaak "offers" voor worden gedaan. Wordt enorm gewaardeerd.
    Lieve groetjes, Margriet

Jouw reactie